Δεδομένης της εξοικείωσης των παιδιών από την προσχολική ηλικία με «ξένα ακούσματα» (μουσική, βιντεοπαιχνίδια, υπολογιστές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες), η ιδανική ηλικία να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο της εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας είναι η Β’ Δημοτικού.
Περιεχόμενο διδασκαλίας: Σε μία χρονιά (σύμπτυξη A’ Junior και Β’ Junior) βοηθάμε τους μικρούς μαθητές μας να γνωρίσουν πώς να συλλέγουν, επεξεργάζονται και οργανώνουν πληροφορίες δουλεύοντας ευχάριστα και δημιουργικά μέσα στην τάξη, θέτοντας έτσι γερά θεμέλια για την εκμάθηση των Αγγλικών.
Περιεχόμενο διδασκαλίας: Συνεχίζεται ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου των μαθητών καλύπτοντας ταυτόχρονα βασικά γραμματικά φαινόμενα. Η εμπέδωση τους γίνεται ακολουθώντας ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα σπουδών το οποίο αφενός μεν αξιοποιεί τις ικανότητες των μικρών σπουδαστών, αφετέρου τους βοηθάει να βελτιώσουν τις μαθησιακές τους επιδόσεις.
Oι μαθητές είναι πια σε θέση να μπορούν να κατανοήσουν επαρκώς ένα σημαντικό μέρος του προφορικού και γραπτού λόγου.
Περιεχόμενο διδασκαλίας: Για αυτόν τον λόγο, χρησιμοποιείται η αγγλική γλώσσα κατά τη διάρκεια του μαθήματος και οι μαθητές γράφουν τις πρώτες ουσιαστικές εκθέσεις με τη βοήθεια του καθηγητή. Στο πλαίσιο της περαιτέρω ενίσχυσης της αποδοτικότητας τους παρέχεται επιπλέον υλικό πέραν των βιβλίων που διδάσκονται και γίνεται μια πρώτη γνωριμία με τη Λογοτεχνία κεντρίζοντας έτσι το ενδιαφέρον τους και επιταχύνοντας τη διαδικασία εκμάθησης.
Περιεχόμενο διδασκαλίας: Αυτή η χρονιά είναι – με βάση των πρόγραμμα σπουδών μας – ιδιαίτερα σημαντική καθώς καλύπτεται όλη η ύλη στη γραμματική δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον μαθητή να μπορεί όχι μόνο να κατανοεί, αλλά και να χειρίζεται αποτελεσματικά τόσο τον προφορικό όσο και τον γραπτό λόγο.
Στο πλαίσιο αυτό η διδασκαλία γίνεται αμιγώς στα Αγγλικά και η Λογοτεχνία διδάσκεται πιο συστηματικά αφιερώνοντας μια ξεχωριστή ώρα για τον σκοπό αυτόν.
Ο μαθητής έχει διδαχτεί ένα μεγάλος μέρος της συνολικής ύλης. Έτσι, εστιάζουμε στην καλύτερη κατανόηση της γλώσσας, στη σωστή χρήση της και στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης του.
Περιεχόμενο διδασκαλίας: Μέσω διάφορων projects, pair works και debates ο μαθητής μαθαίνει να συνεργάζεται κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό στην επικοινωνία.
Μετά το πρώτο τρίμηνο ξεκινάνε ανά τακτά χρονικά διαστήματα τα διαγωνίσματα προσομοίωσης (Mock Tests) τα οποία συμβάλλουν στον εντοπισμό αδυναμιών και στην εξοικείωση του μαθητή με τη διαδικασία των εξετάσεων.
Είναι η χρονιά που οι μαθητές μπαίνουν στην τελική ευθεία για τις πρώτες επίσημα αναγνωρισμένες εξετάσεις επιπέδου Β2.
Περιεχόμενο διδασκαλίας: Με κριτήριο τον μαθησιακό τύπο, τις δυνατότητες και τις προοπτικές εξέλιξης, και συνεπώς επιτυχίας, ξεκινά η κατάλληλη προετοιμασία αντίστοιχα για τις εξετάσεις του Πανεπιστημίου του Michigan ή του Cambridge. H διαδικασία εντείνεται με αύξηση των διδακτικών ωρών και εντατικοποίηση των Mock Tests. Με τον τρόπο αυτόν, οι εξετάσεις αποτελούν για τον μαθητή μια απλή τυπική διαδικασία την οποία περνάει χωρίς άγχος, κόπο ή δυσκολία.
Με μια προετοιμασία διάρκειας 13 μηνών για τις εξετάσεις του Πανεπιστημίου του Michigan (ECPE) και 18 μηνών για τις εξετάσεις του Πανεπιστημίου του Cambridge (CPE) οι μαθητές μπορούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στην αγγλική γλώσσα και σε επίπεδο κατάρτισης C2 με εξαιρετικά υψηλά ποσοστά επιτυχίας.